LATEST NEWS

FREE FIRST HOUR PARKING

Berita Baik Buat Semua Pengunjung! Bermula Hari Ini 16 Oktober 2021 - Setiap Hujung Minggu dan Cuti Umum, Parkir Percuma Bagi Jam Pertama.#announcement #info #shahalam

Pemenang Kuiz XIXILI x Plaza Shah Alam

Tahniah kami ucapkan untuk 3 Pemenang bertuah Kuiz XIXILI x Plaza Shah Alam!https://www.instagram.com/mohainimohammad/https://www.instagram.com/norhasliza_abdulwahab/https://www.instagram.com/azelyusoff/

Restoran Muse dan Famous Thai ditutup buat sementara waktu

Info buat semua pengunjung Plaza Shah Alam, Restoran Muse dan Famous Thai ditutup buat sementara waktu sehingga pengumuman yang berikutnya. Sementara itu nikmati pengalaman F&B daripada tenant kami yang lain seperti Ahh-Yum by Kampong Kravers, Ayam Penyet Best, Pak Long Kopitiam, Cili Pepper Kitchen, KRR Express, Pak Long Signature, Starbucks, Coffea Coffee, Subway, Boost Juice, Bread Story, Pelita Nasi Kandar, 1901 Hot Dog, Chatime, Tea Live, Seni Pattiserie dan Hot & Roll.

Waktu Operasi 22 Mei - 7 Jun 2021

Plaza Shah Alam akan beroperasi setiap hari bermula jam 10 Pagi sehingga 8 Malam sepanjang perintah kawalan pergerakan yang diumumkan kerajaan Malaysia. Beberapa sektor peruncitan akan beroperasi seperti biasa.Essential store seperti Caring Pharmacies, Guardian dan Watsons beroperasi setiap hari seperti biasa. Pasar raya Mercearia dibuka seawal jam 9 Pagi - 8 Malam.Dan berikutan arahan pihak berkuasa, hanya 3 Pintu Masuk Sahaja yang dibenarkan dibuka. Seperti berikut:MAIN ENTRANCE BERSEBELAHAN STARBUCKS(9 pagi hingga 8 malam)SIDE ENTRANCE BERDEKATAN PELITA(10 pagi hingga 8 malam)BACK ENTRANCE BERSEBELAHAN AHH-YUM BY KAMPONG KRAVERS(10 pagi hingga 8 malam)Pintu bersebelahan Subway ditutup buat sementara waktu sehingga notis berikutnya. Pengunjung dinasihatkan agar tidak lupa untuk sentiasa memakai face mask, jaga jarak, basuh tangan secara kerap dan gunakan hand sanitizer.Semua info tertakluk pada perubahan yang akan kami umumkan dari semasa ke semasa di akuan Facebook dan juga Instagram Plaza Shah Alam.

Get Vaccinated & Redeen Free Face Mask

Get Vaccinated And Redeem Exclusive Plaza Shah Alam Facemask! 1. Show your 1st / 2nd Dose Completed Vaccination on MySejahtera app.2. Redeem your exclusive Plaza Shah Alam Facemask at information counter located at level ground floor.

Free Face Mask & Raya Packet

Sampul Raya Eksklusif & Face Mask Plaza Shah Alam dengan setiap pembelian RM100 ke atas daripada mana-mana tenant di Plaza Shah Alam. Lawati laman Facebook dan Instagram Plaza Shah Alam untuk info lanjut dan update terkini. Stok terhad untuk semua pengunjung. 

Rasa Ramadan Plaza Shah Alam

Nikmati rangkaian pilihan F&B yang menawarkan menu istimewa buat anda sepanjang bulan Ramadan tahun ini di Plaza Shah Alam. Pilihan makanan Melayu, Timur Tengah, Thai juga fusion boleh anda nikmati di sini.Berikut beberapa rangkaian makanan yang cukup menarik untuk anda semua cuba. Senarai lengkap F&B di Plaza Shah Alam boleh anda lihat di ruangan Directory. 

Pasar Raya Mercearia Kini di Plaza Shah Alam

Setelah lama berteka-teki tentang pembukaan pasar raya terbaru di Plaza Shah Alam, akhirnya 3 Mac lalu, rasmilah pembukaan Mercearia, pasar raya terbaru yang menawarkan barangan harian.Dengan keluasan ruang sewa  22,000 kaki persegi pasar raya Mercearia bakal menawarkan pengalaman beli-belah barang keperluan yang pelbagai buat semua pengunjung Plaza Shah Alam.Bagi memberi kelainan, selain daripada tawaran makanan segar, Cafe @ Mercearia disediakan dengan jualan pastri dan kopi pelbagai pilihan menarik disediakn setiap hari.Ikuti perkembangan dan promosi terkini Mercearia di Facebook page Mercearia dan Plaza Shah AlamFacebook: https://www.facebook.com/mercearia.grocerInstagram: https://www.instagram.com/mercearia.grocers/