Promo Menarik Ogos di Plaza Shah Alam

Posted On: 04 August 2017

Seperti biasa setiap bulan kami di Plaza Shah Alam sentiasa mahu memberikan anda promosi-promosi menarik daripada semua tenant kami yang ada! Dan apa yang menarik ada beberapa jenama gaya hidup terkini yang akan menambah keceriaan Plaza Shah Alam pada bulan ini.

LOVELILLY KL 

Memperkenalkan beg tangan terbaru ASHLEY Exclusive bagi wanita moden yang mahu sentiasa tampil penuh gaya sepanjang masa. ASHLEY Exclusive tampil dengan padanan rona pop seperti Red, Dusty Purple dan Sunshine Yellow. Dijual dengan harga promosi RM230. Lovelilly KL berlokasi di aras 1 Plaza Shah Alam.

MBG FRUITS

Promosi istimewa buah blueberry pada harga RM6.90 daripada MBG Fruit Shop. Dapatkan khasiat buah sebenar pada harga cukup rendah hanya di MBG Plaza Shah Alam yang terletak di aras bawah. Promosi sah bermula 1 Ogos sehingga 6 Ogos 2017.

STARBUCKS COFFEE

Meneruskan keterujaan penggemarnya, Starbuck Malaysia memperkenalkan dua perisa baru masa terhad iaitu Granola Dark Mocha Frappuccino dan Acai Mixed Berry Yogurt Frappuccino. Beli pada saiz Venti dan anda boleh dapatkan Starbucks Fashion Sleeve pada harga serendah RM15. Untuk info lanjut terus ke Starbucks Plaza Shah Alam di ground floor.

ICE-WATCH

Ice-Watch memperkenalkan edisi terhad ICE Merdeka. Anda berpeluang memenangi jam tangan istimewa ini dengan pergi terus ke butik Ice-Watch dan ambil gambar dengan jam edisi terhad ini. 3 pemenang bertuah akan membawa pulang jam tangan istimewa ICE Merdeka sementara 7 pemenang lain akan diberi baucar tunai bernilai RM200!

WATSONS

Promosi bersempena bulan merdeka! Watsons Malaysia memperkenalkan promosi #SatuNation yang menampilkan promosi beli satu percuma satu dan potongan harga untuk barangan lainnya. Apa lagi jangan buang masa, jom ke Watsons Plaza Shah Alam di aras 1.

MINISO

Tarikan terkini Plaza Shah Alam! Miniso jenama barangan pelbagai dari Jepun ini mula bertapak di Malaysia sekitar awal tahun ini akan menambah warna di Plaza Shah Alam. Jangan lupa untuk beramai-ramai ke Miniso yang akan dibuka pada hujung Ogos ini.