Koleksi Kurta Kanak-Kanak Cirgaro

Posted On: 16 May 2017

Sering kali Baju Raya untuk kanak-kanak sukar untuk dicari. Terutamanya yang sedondon dengan baju ayah dan ibu. Masalah itu boleh diatasi jika persiapan untuk ramadhan dibuat dengan awal jika kita telah membeli kain dan menempah dengan tukang jahit favaourite anda. Tetapi ramai yang menolak untuk berbuat demikian disebabkan tukang jahit yang bagus sukar untuk dicari dan upahnya semakin mahal.

Kini pasaran fesyen tempatan semakin matang dengan memenuhi permintaan ini dengan menawarkan Baju Raya anak yang sedondon dengan kedua ibu dan bapa mereka.

Trend sedondon ini bermula dengan couple set (suami dan isteri) kini mula merebak dengan jenama fesyen tempatan seperti Cirgaro Apparel menawarkan family set.

Kenapa trend sedondon (family set) ini semakin mendapat tempat dikalangan masyarakat melayu? berikut merupakan kupasan yang kami dapat fikirkan :

  1. READY STOCK, tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan famiily set yang sedondon.
  2. HARGA jauh lebih murah daripada kita menempah busana tersebuit dengan tukang jahit anda.
  3. SAIZ, yang ditawarkan oleh Cirgaro Apparel adalah lengkap – Koleksi Raya 2017 bermula saiz kanak2 (saiz 4 – 10) manakala saiz dewasa adalah (XS – 3XL).
  4. KUALITI busana ready made sekarang sangat baik. Dimana istilah “jahitan butik” sudah hampir tidak wujud lagi.
  5. FESYEN terkini, ready made – ready to wear , lebih mengikut trend berbanding bajju tempahan.
  6. LAMBANG kesatuan – jika kita memakai Baju Raya yang sedondon satu family , imej family tersebut melambangkan sehati dan sejiwa satu keluarga.

Kali ini Cirgaro Apparel melancarkan koleksi Kurta Kanak-Kanak dan Jubah Kanak-kanak setelah permintaan yang tidak putus-putus dari pelanggan Cirgaro yang mahukan Kurta dan Jubah Kanak-kanak turut ada didalam koleksi Raya 2017.

*Artikel diambil dari https://cirgaro.com/blogs/news/kurta-kanak-kanak-2017-baju-raya-kanak-kanak-2017